Voor onze klant Alfons Freriks hebben we binnen het Mitoz systeem een dashboard gerealiseerd. Op het dashboard worden een aantal specifieke KPI’s getoond welke voor het bedrijf van belang zijn. Waar deze voorheen nog wekelijks berekend moesten worden in Excel en doorgegeven aan de afdelingen, is het nu rechtstreeks zichtbaar op het scherm. Het dashboard is dusdanig modulair opgezet dat het in te toekomst relatief eenvoudig kan worden uitgebreid meer meerdere tegels en pagina’s.
Ursula Hendriks, Director van Alfons Freriks: ‘We zijn erg blij met ons dashboard, we hebben nu real time informatie over de KPI’s, over hoe we het doen, hoe ver we zijn met het indelen van de transportorders, hoeveel afwijkingen er zijn geconstateerd etc. Buiten de real time info, kunnen we ook kijken naar de week of maand ervoor en vergelijken.
Middels het dashboard hebben we nu constant de vinger aan de pols van onze organisatie en weten we direct als zaken uit de pas lopen’.
Voor een van onze klanten hebben we het proces van orderpicken geoptimaliseerd. Het doel was daarbij tweeledig: Het I-TeQ-systeem bepaalt vanaf nu welke orders er…
Wij leveren met onze specifieke kennis over logistieke software praktische informatie over de implementatie en toepassing daarvan. Doel van het ICT informatiecentrum is om beslissers…
Minder afhankelijk zijn van de logistieke kennis bij werknemers bij een schaarse arbeidsmarkt, winstgevendheid vergroten door kosten te verminderen, betere samenwerking binnen de sector door…
Rebrex is een jonge en dynamische speler in de expeditie branche welke we sinds kort tot de I-TeQ-klantenkring mogen rekenen. Rebrex biedt haar klanten een…