Voor onze klant Alfons Freriks hebben we binnen het Mitoz systeem een dashboard gerealiseerd. Op het dashboard worden een aantal specifieke KPI’s getoond welke voor het bedrijf van belang zijn. Waar deze voorheen nog wekelijks berekend moesten worden in Excel en doorgegeven aan de afdelingen, is het nu rechtstreeks zichtbaar op het scherm. Het dashboard is dusdanig modulair opgezet dat het in te toekomst relatief eenvoudig kan worden uitgebreid meer meerdere tegels en pagina’s.
Ursula Hendriks, Director van Alfons Freriks: ‘We zijn erg blij met ons dashboard, we hebben nu real time informatie over de KPI’s, over hoe we het doen, hoe ver we zijn met het indelen van de transportorders, hoeveel afwijkingen er zijn geconstateerd etc. Buiten de real time info, kunnen we ook kijken naar de week of maand ervoor en vergelijken.
Middels het dashboard hebben we nu constant de vinger aan de pols van onze organisatie en weten we direct als zaken uit de pas lopen’.
Minder afhankelijk zijn van de logistieke kennis bij werknemers bij een schaarse arbeidsmarkt, winstgevendheid vergroten door kosten te verminderen, betere samenwerking binnen de sector door…
In de afgelopen jaren heeft I-TeQ koppelingen gerealiseerd met meerdere services van Portbase. Desgewenst koppelen we ook uw Mitoz-systeem aan dit platform voor logistieke informatie…
Begin 2014 startte Kempen Transport onder begeleiding van Cura Consultancy een onderzoek naar de eisen en wensen aan een nieuwe software-oplossing voor haar transport- en warehouseactiviteiten….
(Nog) meer gebruiksvriendelijkheid zit soms in een klein hoekje. In al onze systemen is het al mogelijk om tegelijkertijd schermen voor meerdere relaties, dossiers, orders,…
Voor één van onze klanten hebben we verregaande functionaliteit ontwikkeld voor het scannen en verwerken van RFID-tags. In dit specifieke geval wordt daarbij gebruik gemaakt…