Voor onze klant Alfons Freriks hebben we binnen het Mitoz systeem een dashboard gerealiseerd. Op het dashboard worden een aantal specifieke KPI’s getoond welke voor het bedrijf van belang zijn. Waar deze voorheen nog wekelijks berekend moesten worden in Excel en doorgegeven aan de afdelingen, is het nu rechtstreeks zichtbaar op het scherm. Het dashboard is dusdanig modulair opgezet dat het in te toekomst relatief eenvoudig kan worden uitgebreid meer meerdere tegels en pagina’s.
Ursula Hendriks, Director van Alfons Freriks: ‘We zijn erg blij met ons dashboard, we hebben nu real time informatie over de KPI’s, over hoe we het doen, hoe ver we zijn met het indelen van de transportorders, hoeveel afwijkingen er zijn geconstateerd etc. Buiten de real time info, kunnen we ook kijken naar de week of maand ervoor en vergelijken.
Middels het dashboard hebben we nu constant de vinger aan de pols van onze organisatie en weten we direct als zaken uit de pas lopen’.
Vanuit Mitoz-TMS systemen koppelen we regelmatig met boordcomputers van o.a. Trimble. Naar wens kan de bijbehorende functionaliteit zelfs het scannen van de vervoersdocumenten omvatten. Hierdoor…
(Nog) meer gebruiksvriendelijkheid zit soms in een klein hoekje. In al onze systemen is het al mogelijk om tegelijkertijd schermen voor meerdere relaties, dossiers, orders,…
Ondanks het feit dat flexibel maatwerk onze specialiteit is, ontwikkelen we regelmatig ook functionaliteit die desgewenst voor alle klanten van toepassing kan zijn. Goed voorbeeld…
Voor een van onze klanten hebben we het proces van orderpicken geoptimaliseerd. Het doel was daarbij tweeledig: Het I-TeQ-systeem bepaalt vanaf nu welke orders er…
Op basis van de stam- en operationele gegevens in een I-TeQ WMS zoals vakken/rijen/loodsen en de geregistreerde voorraadlocaties en -aantallen wordt het mogelijk om virtueel…