Voor onze klant Alfons Freriks hebben we binnen het Mitoz systeem een dashboard gerealiseerd. Op het dashboard worden een aantal specifieke KPI’s getoond welke voor het bedrijf van belang zijn. Waar deze voorheen nog wekelijks berekend moesten worden in Excel en doorgegeven aan de afdelingen, is het nu rechtstreeks zichtbaar op het scherm. Het dashboard is dusdanig modulair opgezet dat het in te toekomst relatief eenvoudig kan worden uitgebreid meer meerdere tegels en pagina’s.
Ursula Hendriks, Director van Alfons Freriks: ‘We zijn erg blij met ons dashboard, we hebben nu real time informatie over de KPI’s, over hoe we het doen, hoe ver we zijn met het indelen van de transportorders, hoeveel afwijkingen er zijn geconstateerd etc. Buiten de real time info, kunnen we ook kijken naar de week of maand ervoor en vergelijken.
Middels het dashboard hebben we nu constant de vinger aan de pols van onze organisatie en weten we direct als zaken uit de pas lopen’.
Maandag 31 oktober 2016 was de eerste werkdag in het nieuwe kantoor aan de Koningin Wilhelminahaven.Na een voorspoedige verhuizing in het weekend kon iedereen op…
In de afgelopen jaren heeft I-TeQ koppelingen gerealiseerd met meerdere services van Portbase. Desgewenst koppelen we ook uw Mitoz-systeem aan dit platform voor logistieke informatie…
‘Met een standaardoplossing heb je geen concurrentievoordeel’ zegt Jerry Schlüter over het uitgangspunt van GEBA Trans om met I-TeQ een langdurige samenwerking in 2009 aan…
Vanuit Mitoz-TMS systemen koppelen we regelmatig met boordcomputers van o.a. Trimble. Naar wens kan de bijbehorende functionaliteit zelfs het scannen van de vervoersdocumenten omvatten. Hierdoor…
Scan Sys levert oplossingen voor intelligente documentverwerking. Op basis van gescande inkoopfacturen, vrachtdocumenten, aftekenlijsten, etc. kunnen o.a. referenties, bedragen en crediteuren worden herkend. Een flexibele…